• Начало »
  • Условия за доставяне и връщане на продукти
Условия за доставяне и връщане на продукти

 

  • Стоките, които поръчвате в България, могат да бъдат доставени само на територията на България и на лица на възраст над 18 години.
  • Като комплимент към нашите скъпи клиенти доставката сега е напълно БЕЗПЛАТНА до офис на Speedy. Условието не важи за намалени арткули.
  • Вашата поръчка ще бъде доставена в рамките на 3-10 работни дни след потвърждаването на поръчката, за всички стоки, които са налични на склад.
  • Ако куриерът не успее да достави Вашата пратка след два поредни опита, пратката ще остане в склада на куриерската фирма и след това автоматично ще бъде върната на BFashionShop.
  • Ако изберете плащане с наложен платеж, е възможно да платите само в брой на куриера, доставящ пратката.
  • Винаги имате право да се откажете от поръчката си в рамките на 14 (четиринадесет) дни, без да посочвате причина, и считано от деня, в който е извършена доставката. В този случай е възможно:

1.  Да заменим стоката с друг размер, цвят или с друг модел по Ваше желание, който е на същата стойност със закупения вече продукт;

2.  Да възстановим напълно заплатената от Вас сума, като бъде направена удръжка, в случай, че сте заплатили сумата с кредитна карта, за направените от нас разходи, свързани с доставката на стоката. Ако цената е платена чрез наложен платеж, ние ще удържим само разходите за доставка. 

3. Ако сте заплатили с наложен платеж, трябва да ни изпратите банкова сметка на customerservice@bfashionshop.com, като името на банковата сметка трябва да съвпада с името на клиента, създал профил в BFashion.

4.Възстановяването на платена сума на намалени артикули е на цената на обявената към момента на връщане на артикула.

5. Заплатената сума ще Ви бъде възстановена в срок до 7 (седем) работни дни, считано от датата, на която сме получили стоката. Сумата се възстановява единствено по банков път и в български лева. 

6. Ако откажете да приемете стоката, която сте поръчал, Вие се задължавате да заплатите направените разноски за извършената Ви доставка. 

7. В случай, че поискате да бъде направена замяна на поръчания продукт, това може да бъде направено след като получим стоката, на която се иска замяна. Разходите за доставка на стоката и в двата случая са за Ваша сметка.

  • За да се възползвате от възможността за замяна и/или връщане на закупената стока, трябва да бъдат изпълнени следните условия:

1. Стоката трябва да има запазен търговски вид, да е снабдена с оригинални етикети, да не е обличана и носена, да не е скъсана, надраскана, прана и/или гладена.

2. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива, в закупения продукт.

  • Рекламации при несъответствие на стоката с договорения модел, марка, десен, размер и/или при установен фабричен дефект потребителят може да предяви с и-мейл на следния адрес: customerservice@bfashionshop.com.
  • Становище по предявената рекламация потребителят ще получи на и-мейл адреса, който е посочил в профила си. Срокът за удовлетворяване на основателна рекламация е 30 (тридесет) работни дни.
  • В случай на основателна рекламация, действайки по своя лична преценка, имаме право:

-  Да поправим и отстраним дефекта, в случай, че може да бъде отстранен, по своя преценка;

-  Да заменим продукта с друг такъв;

-  Да възстановим сумата за съответния продукт, в случай, че нямаме наличен такъв, както и при наличие на две последователни рекламации на същия продукт.

  • В съответствие с чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, определен размер, десен или разцветка, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос, нова партида от производство, клиентът следва да бъде информиран чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще бъдат предложени алтернативни артикули (цветове, десени) със същото качество и цена.
  • В случай, че настъпи каквато и да било промяна по отношение на съдържанието, стойността, условията и сроковете за доставка на направена поръчка, потребителят ще бъде информиран чрез телефонен разговор и/или писмо и поръчката няма да бъде изпълнена, ако не бъде получено изричното съгласие на потребителя, че е съгласен с настъпилите промени в условия, начина и срока на доставка.
  • Потребителят се задължава да пази товарителницата/разписката от куриера/пощата, докато не получим обратно върнатата ни стока. В случай, че потребителят не е запазил съответния спедиторски документи и върната от него стока не бъде получена от нас на посочения адрес, не носим отговорност за загубени или непристигнали при нас пратки. Отговорността в този случай, е изцяло за сметка на потребителя и в случай, че дължи плащане на суми към нас, той е длъжен да направи незабавно това.
  • За всякакви въпроси и рекламации, потребителят може да осъществи контакт с нас, на customerservice@bfashionshop.com.
  • При неоснователна рекламация търговецът има право да откаже смяна на продукта и/или възстановяване на неговата цена, както и отстраняване на повредата/дефекта, ако се установи, че такъв има и той е настъпил поради неправилно съхранение от потребителя и/или от напъни, опъване, разтягане поради малък размер, и/или от умишлено повреждане и нарушаване на неговата цялост, както и от опити да бъде поправен и/или коригиран продукта.
  • Търговецът може да откаже да отстрани дефект и/или установена повреда върху продукта, ако се установи, че потребителят е правил опити да отстрани сам и/или чрез трето лице повредата/дефекта.
  • Основателността на рекламацията и/или твърдението за настъпил дефект се преценява от търговеца.
  • Стоките, които потребителят желае да върне трябва да се изпратят на следния адрес: гр. София, ул. Д-р. Георги Вълкович 10, Офис Спиди Солунска, тел: 0888230885.